10 februarie, 2013

Esti!... astazi jucam leapsa!

Zilele trecute am avut o supriza tare placuta... si cum nominalizarea la premiul acesta nu e de trecut cu vederea, ii zic start si pe pagina mea.

Ii multumesc Nicoletei Mezei pentru includerea mea in joc si va spun ca pe ea o puteti gasi pe http://fashionandcity.wordpress.com/. Eu i-am dat si un like pe Fb, nu de alta, ca sa fiu la zi cu stirile din moda :-)














Ei bine, premiul vine cu urmatoarele reguli:
1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul
2. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi?
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le.
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.



Punctul 1 - realizat.
Punctul 2 - o sa trec primele 11 lucruri care imi trec acum prin minte...

  • sunt mamica, am o dragalasa de fetita care face multe traznai
  • lucrez mult in Excel, desi visele mele se scriu in poezii
  • sunt un infiorator amalgam de optimism, realism si pesimism
  • imi doresc sa particip macar cat pot la schimbarea lumii in bine, si lupt pe ce cai stiu pentru a aduce o raza de soare, un zambet in inimile celor ce citesc (pe pagina de Fb)
  • mi-am tot dorit sa plec din tara asta dar cred ca pana la urma nu o voi face niciodata; nu doar pentru ca aici am familie, prieteni... ci pentru ca aici sunt EU
  • vreau sa scriu o carte SF
  • imi doresc sa vad toata lumea dar urasc drumurile cu avionul
  • imi place muzica rock
  • imi plac toate gadget-urile care apar, le folosesc, pot fi online de oriunde... dar cred cu tarie ca m-as putea adapta sa traiesc la o cabana in mijlocul unei poienite cu flori, cu apa la fantana
  • sunt o lenesa si trebuie sa ma apuc din nou de sport; primul pas l-am facut, de o saptamana am abonament
  • imi plac baile cu spuma (si tot ramane valabil ce am scris mai sus cu cabana :-) )

Punctul 3 - trag aer in piept, si ma apuc sa raspund la intrebarile Nicoletei. Ca sa raspund cat mai sincer, nu am tras cu ochiul, asa ca acum le copiez (de pe http://fashionandcity.wordpress.com/) si le vad pentru prima data:
1. Care a fost cel mai placut moment din viata ta?
Sunt mai multe momente placute... in prezent cele mai frumoase clipe sunt cand ma ia in brate fetita mea si ma pupa cateva minute la rand... si numeste, pe rand: "acum te pup pe ochisori, acum si pe celalalt, acum pe obrajori, acum de frunte...". Greu de descris in cuvinte ce simt. Atata duiosie intr-un pui de doar 3 ani...
2. Care e cel/cea mai mare vis/dorinta a ta?
Sa pot sa scriu, sa public... fara griji financiare, fara gandul la ziua de maine si necesitatea de a avea un serviciu. Si sa am toata familia sanatoasa.
3. Care sunt produsele voastre cosmetice preferate?
Ups, aici o dam in reclama. In top raman produsele de la Clinique... m-am indragostit de ele cu ani in urma si nu m-au dezamagit.
4. Daca ar fi sa schimbati un anumit lucru in viata voastra care ar fi acela?
Culmea e ca n-as vrea sa fac lucrurile altfel. Daca necazurile, dezamagirile si suspinele n-ar fi avut loc, eu n-as fi fost cea care sunt acum. Poate as vrea totusi ceva... sa ii aratat mai multa dragoste bunicii mele. Nu e suficient ca cel iubit sa sa stie iubit, chiar e nevoie sa ii spunem acest lucru, sa facem gesturi frumoase, sa luam flori, cadouri simbolice, sa ii luam in brate pe cei pe care ii iubim. Cat timp putem...
5. Ce parere ai, e important aspectul la o femeie?
Da, si nu numai la o femeie. Si nu ma refer la un visat 90-60-90. Un suflet frumos sta intr-un corp ingrijit. O femeie trebuie sa aiba grija de ea pentru ca atunci cand arata bine are mai multa incredere in ea. O femeie care are grija ce mananca si cat sport face are de fapt grija de sanatatea ei. O femeie care are grija de ea, are grija de stabilitatea familiei si isi invata copii sa duca o viata echilibrata.
6. Unde iti doresti sa-ti petreci urmatorul concediu?
In natura. Intr-o zona cu istorie. Departe de casa. As vrea sa merg in Croatia si sa merg la lacurile Plitvice.
7. Care e sloganul tau in viata?
Hai sus! Avem suficient timp de odihna dupa ce nu mai suntem.
8. Ce tara ti-ai dori mult ca sa vizitezi?
Norvegia.
9. Crezi ca e important sa faci miscare? 
Absolut.
10. Care e nuanta ta de par preferata?
Saten deschis.
11. Care e cel mai traznit lucru pe care l-ai facut?
Nu stiu daca e cel mai trazit lucru pe care l-am facut, dar asta imi trece prin cap: in facultate, m-am dus sa invit la un bal al bobocilor un coleg pe care abia il stiam. Eu, care ma emotionam pana la rosu in obraji cand imi vorbea vreun baiat dragut... Iar lui i-a placut  atat de mult unde l-am dus, ca a adormit la concert cu boxa duduind  in spate :-)) A doua oara nu am mai facut asa ceva :-)

Mi-au placut intrebarile pe care le-am primit, asa ca o sa preiau o parte din ele.
Intrebarile mele pentru cele 9 persoane premiate sunt:
1. Care e cel/cea mai mare vis/dorinta a ta?2. Care a fost cel mai placut moment din viata ta?3. Daca ar fi sa schimbi un anumit lucru in viata ta, care ar fi acela?4. Ce parere ai, e important aspectul la o femeie?5. Care e sloganul tau in viata?6. Unde iti doresti sa-ti petreci urmatorul concediu?7. Dintre toate locurile in care ai fost pana acum in concediu/vacanta, pe care l-ai recomanda din toata inima chiar si unui necunoscut?8. Cat de des cumperi flori cu care sa iti colorezi ziua la birou sau acasa?9. Care a fost cel mai frumos cadou pe care l-ai facut?10. Iti mai aduci aminte prima pereche favorita de pantofi?11. Care e cel mai traznit lucru pe care l-ai facut?

Punctul 4 - eu nominalizez urmatoarele 9 persoane (bloguri), care pentru mine sunt o sursa de relaxare atunci cand am timp sa hoinaresc pe internet:




Dragele mele, sper sa intrati si voi in joc si sa va faca placere! 

3 comentarii:

  1. Raspunzandu-mi la intrebari descopar ca esti o persoana foarte interesanta si iti multumesc pentru "reclama" si pentru Like.Am sa urmaresc si eu blogul tau si ma bucur ca o chestie nesemnificativa ,un premiu fictiv,face sa ne cunoastem mai bine.Spor la scris si multa bafta in viata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru nominalizare, a trecut ceva timp de cand nu am mai primit o leapsa. M-ai surprins intr-un mod placut! Cat de curand va aparea pe blogul meu raspunsul la aceasta provocare.

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere